با هم، برای هم، با همیان

داستان همیان

زندگی پر از اتفاقات غیرمنتظره است. شرط عقل این است که پیش از رسیدن روزهای سخت خود را آماده کنیم. یک فرصت خرید خوب یا یک بدهی می‌تواند ما را چنان مضطرب کند که چند روز یا چند ماه زندگی‌مان را تحت تأثیر قرار دهد. حقیقت این است که نمی‌خواهیم دست‌مان را جلوی کسی دراز کنیم. هیچ جایی هم ما را بیمه مالی نمی‌کند. پس چرا خودمان به فکر نباشیم. ایده «همیان» از اینجا شروع شد:

ایجاد صندوق‌های خانوادگی و دوستانه که ما را از نگرانی مالی رها کند. به خاطر شرایط زندگی مدرن، این صندوق‌ها رو به فراموشی بود. ما هم در مواجهه با مشکلات مالی دست به دامن وام‌های بانکی می‌شدیم. مشغله، حال مدیریت صندوق را برای کسی باقی نگذاشته بود. اشکالات نظام بانکی و اتفاقات ناخوشایند پولی در کشور هم، اعتماد به سیستم‌های پولی را بسیار کم کرده بود.

این موانع باید می‌شکست و کسی باید جرأت می‌کرد و نشان می‌داد می‌توان برای هزینه‌های زندگی و خرید کالا زیر بهره وام بانکی نرفت.

همیان قصه «ما»هایی است که می‌خواهیم نشان دهیم با همراهی هم می‌توانیم نگرانی‌های مالی‌مان را از بین ببریم. همیان با این ایده شکل گرفت تا بتوانیم صندوق‌های دورهمی را دوباره زنده کنیم. تا بتوانیم با درنظر گرفتن محدودیت‌ها و امکانات دنیای مدرن، بستری برای رشد مالی هموطنانمان فراهم کنیم.

اهداف همیان

تیم همیان با چند هدف اصلی دور هم جمع شدند و کار بر روی همیان را شروع کردند. گسترش فرهنگ قرض ‌الحسنه در جامعه، شفاف سازی مالی در صندوق های خانوادگی و تسهیل کارهای صندوق های وام از جمله مهم‌ترین این اهداف است.

در همیان همواره تلاش شده است تا از بهترین و به روزترین شیوه های امنیت‌ داده استفاده شود. در حال حاضر تمامی پرداخت ها در نرم افزار همیان، از طریق درگاه رسمی بانک پارسیان و سامان که از امن‌ترین و بهترین درگاه‌های پرداخت کشور هستند، در بستر امن شاپرک انجام می‌شود.

همیان در آبان ماه سال ۹۷ به ثبت رسید و فعالیت های خود را به طور رسمی با شماره ثبت ۵۳۲۹۲۰ زیر نظر سازمان ثبت شرکت ها با نام احسان گستران همیان شروع کرد.

در حال حاضر تیم همیان متشکل از ۸ نیروی جوان و متعهد شامل ۳ هم بنیان‌گذار و ۵ نفر اعضای اصلی است که شبانه روز در تلاش هستند تا بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه کنند.

ما در همیان برای توسعه فرهنگ قرض الحسنه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و در این راستا از هرگونه همکاری و تعاملی استقبال می‌کنیم.

 

اگر کاری بود...

تهران، بلوار ارتش غرب، خیابان ابوالفضل صمیع، فضای کار اشتراکی پارادایس‌هاب